مرکز پخش نخ اسپان در اصفهان

در کشور ما کارخانه های نخ ریسی متعددی مشغول فعالیت هستند. شهر اصفهان یکی از قطب های صنعتی کشور بوده و تولید نخ و انواع منسوجات در این شهر رونق بسیار دارد. نخ اسپان اصفهان بسیار مرغوب و با کیفیت بوده و از طریق مراکز پخش معتبر، از این شهر به سراسر ایران عرضه می شود.

مرکز پخش نخ اسپان در اصفهان، مرغوب ترین انواع نخ اسپان را برای کارگاه های تولید البسه، و در مقیاس بزرگتر به کارخانه جات پارچه بافی برای تولید پارچه های کشی فراهم می کند.

مرکز پخش نخ اسپان در اصفهان

همه چیز درباره نخ اسپان فیلامنت

همه چیز درباره نخ اسپان فیلامنت نخ های فیلامنت از الیاف مصنوعی ساخته می شوند. این گونه نخ از کنار هم قرار گرفتن الیاف به صورت رشته های موازی تشکیل شده و ممکن است که این الیاف به یکدیگر تابیده شوند و گاهی نیز به حالت تابیده نشده هستند.

این نخ ها بسیار محکم بوده و در مقایسه با سایر نخ ها استحکام بالاتری دارند، براق بوده و پارچه های بافته شده از آنها براق و درخشان است. همچون پارچه های ساتن که ظاهری براق دارند. نخ های فیلامنت نرم تر بوده و در پارچه های لطیف و نرم از آن استفاده می شود.

همانگونه که گفته شد، نخ های فیلامنت کشی نیستند. برای تولید پارچه هایی که هم لطافت و نرمی فلامنت و هم حالت کشسانی اسپان را داشته باشند، این دو نوع نخ را ترکیب کرده و پارچه های جدیدی بافته می شود. انواع ساتن کشی و پارجه های لباس های مجلسی از این نوع هستند.

نخ اسپان فیلامنت مقاومت بسیار خوبی داشته و برای بافت پارچه لباس های ورزشی که تحت فشار زیاد قرار می گیرند مناسب است. انواع لباس های بیمارستانی و کاورهای مختلف از فیلامنت است. فیلامنت برای تولید انواع پرده و روکش صندلی های ماشین، کاور انواع لوازم و به طور کلی هر نوع پارچه مقاوم به کار می رود.

نخ های فیلامنت در تماس با بدن ممکن است سبب واکنش های آلرژیک گردد زیرا صد در صد از مواد مصنوعی است، ترکیب نخ فیلامنت با لاکرا یا اسپان سبب می شود که کیفیت آن بهبود یافته و برای البسه مناسب شود.

بررسی قیمت نخ اسپان اصفهان

بررسی قیمت نخ اسپان اصفهان قیمت نخ اسپان اصفهان برای مصرف کننده، متغیر بوده و بر اساس هزینه های مربوط به تولید وتامین مواد اولیه تعیین می گردد.قیمت نخ های رنگی و بدون رنگ متفاوت است. حتی نوع رنگ به کار رفته شده نیز در قیمت گذاری موثر خواهد بود. نرخ فروش نخ اسپان روشن با انواع تیره فرق می کند.

نخ اسپان تولید کارخانجات اصفهان، با توجه به کیفیت بالا قیمت مناسبی نیز دارد. نخ اسپان صادراتی دارای کیفیت بهتری بوده و از استاندارهای بالاتری برخوردار است مسلم است که قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. بخشی از تولیدات نخ اسپان اصفهان برای صادرات به دیگر کشورها در نظر گرفته می شود.