نمایندگی خرید نخ پلی استر دو لا

نمایندگی خرید نخ پلی استر دو لا با توجه به جایگاه و ارزش بالای نخ پلی استر در صنعت نساجی و پوشاک وهمچنین عایق های حرارتی و رطوبتی و… اقدام به فعالیت در این گروه شغلی کرده اند.

نخ پلی استر در ضخامت های متفاوت و رنگهای زیاد تولید شده و دست مشتری را برای انتخاب راحت تر باز گذاشته تا هر مشتری بتواند با توجه به نیاز خود اقدام به خرید کند.

نمایندگی خرید نخ پلی استر دو لا

کاربرد نخ پلی استر دولا

کاربرد نخ پلی استر دولا کاربرد نخ پلی استر دو لا که دارای استحکام و مقاومت زیادی است علاوه بر صنعت نساجی کاربردهای دیگری دارد که به رونق این محصول کمک زیادی کرده است به شرح زیر می باشد:

از نخ پلی استر در تهیه عایق‌های حرارتی و مقاوم به رطوبت ،تولید بالشت،متکا و روتختی و همچنین فرش و موکت و کفپوش های ماشین استفاده فراوانی می‌شود.

پلی استر نقش بسیار مهمی در صنعت مد و پوشاک ایفا می‌کند و از آن در تولید لباس های رسمی نیز استفاده می شود زیرا به راحتی قابل شستشو و اتو می باشد بدون اینکه آسیبی به فرم پارچه و لباس برسد .

از دیگر موارد استفاده نخ پلی استر ضخیم در تولید طناب است که اشاره مستقیم به مقاومت و استحکام بالای این محصول پر کاربرد دارد.

با توجه به استفاده های مهم نخ پلی استر در تولید پوشاک بازار فروش نخ پلی استر پر رونق است برخی از تولیدکنندگان اقدام به تولید نخ پلی استر رنگی کردند که باعث تحولی عظیم در این حیطه شده است.


برای تولید نخ پلی استر باکیفیت باید دستگاه هایی با استاندارد جهانی داشت که خوشبختانه ایران در تولید نخ پلی استر باکیفیت بی نیاز است و آن را در ضخامت های مختلف برای مصارف مختلف تهیه می کند.

مسئله‌ای که باعث برتری نخ پلی استر باکیفیت به الیاف طبیعی می شود قیمت پایین نسبت به الیاف طبیعی ورنگ پذیری وثبات رنگ بالا، مقاومت کششی و سایشی و مقاومت در برابر نور خورشید است.

نخ پلی استر باکیفیت در مدل های مات و براق و نیمه مات طراحی شده است که هر کدام برای تهیه محصول خاص به کار می رود نخ پلی استر ضخیم به صورت رلی و با ضخامت و رنگ های مختلف تولید می شود.

آشنایی با تولیدی های نخ پلی استر دو لا

آشنایی با تولیدی های  نخ پلی استر دو لا

  • آشنایی با تولیدی های نخ پلی استر می تواند آگاهی لازم در مورد پلی استر که بخش مهمی از مواد اولیه برای تهیه ی محصولات مهم مصرفی زندگی ما را شامل می‌شود برایمان فراهم کند.
  • نخ پلی استر دو لا جایگزین خوبی برای الیاف طبیعی است که قیمت بالایی دارد و راحت تر بودن فرآیند تولید و آینده رو به رشد این محصول فضای رقابتی بالایی بین تولیدکنندگان ایجاد کرده است.