نمایندگی فروش نخ DTY سوپر

نمایندگی فروش نخ DTY سوپر یکی از نمایندگی های معتبری می باشد که اقدام به ارائه ی بهترین نوع نخ های DTY سوپر می کند از این رو مشتریانی که قصد خرید این نوع از نخ ها را دارند می توانند با اعتماد کامل این نوع نخ های درجه یک را خریدرای و استفاده کنند. نمایندگی فروش این نوع از نخ ها محصولات خود را به صورت ضمانت شده ای ارائه می کنند به همین دلیل امکان وجود نقص در این نخ ها به طور کامل رد می شود.

نمایندگی فروش نخ DTY سوپر

کاربرد نخ DTY سوپر

کاربرد نخ DTY سوپر همان طور که می دانید در حال حاضر تنوع زیادی از نخ ها در کشور عزیز ما ایران موجود می باشد از این رو مشتریان می توانند به راحتی و بر اساس نیاز خود نوع مناسبی از نخ ها را خریداری کنند. ما در این مطلب قصد داریم در مورد نوعی نخ به نام DTY صحبت کنیم و با کاربرد نخ DTY سوپر آشنا شویم.

این نوع نخ ها از جنس پلی استر تهیه می شوند, پلی استر در طی مراحل خاصی و تحت فشار و حرارت به نوع خاصی از نخ ها تبدیل می شود که نام آن را نخ DTY نامیده اند. به دلیل فشار زیادی که در طی فرایند تولید به این نخ ها وارد می شود این محصولات دارای مقاوم بسیار بالایی می باشند از این رو برای تولید محصولات درجه یک و مقاوم از این نوع نخ ها استفاده می شود.

نخ DTY نیمه مات ز جمله نخ های بسیار پر کاربردی می باشد که به دلیل داشتن رنگ مات برای تولید انواع مختلفی از پارچه های مخصوص پرده از آنها استفاده می شود همچنین نخ DTY فیلامنتی هم نوع دیگر از این نوع نخ های مرغوب می باشد که در تولید انواع گوناگونی از پوشاک تریکو و رومبلی ها از آن استفاده می شود.

مزایا خرید عمده نخ DTY سوپر

مزایا خرید عمده نخ DTY سوپر یکی از مهم ترین مزایای خرید نخ عمده نخ DTY سوپر این است که این نخ ها در بالاترین کیفیت و به صورت کاملا استاندارد به مشتریان ارائه می شوند چرا که تولیدکنندگان این نوع نخ دارای سابقه و تبحر زیادی در تولید نخ سوپر می باشند از این رو کیفیت کارهای آنها بالا می باشد. نخ عمده به صورت مستقیم و غیر مستقیم به همه ی نقاط کشور ارسال می شود از این رو تهیه ی آن کار سخت و زمانبری نخواهد بود.

قیمت نخ های سوپر عمده نسبت به کیفیت و کارایی که این محصولات دارند و در مقایسه با سایر نخ ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد از این رو امکان خرید آن در مقدار زیاد فراهم است.