پخش مستقیم نخ فیلامنت پلی استر

نخ فیلامنت پلی استر ترکیبی از لایه های الیاف پلی استر است که توسط دستگاه نخ ریسی و به صورت بافته شده و نشده تولید می شود. طیف رنگی این نخ بسیار گسترده بوده و بدین ترتیب می تواند در صنعت بیشترین حجم مصرف را به خود اختصاص دهد. پخش مستقیم این نخ در اقصی نقاط کشور باعث شده تا مصرف کنندگان دسترسی آسان تری به محصول داشته باشند و بتوانند در کمترین زمان خرید را انجام دهند تا مقرون به صرفه باشد.

پخش مستقیم نخ فیلامنت پلی استر

کاربرد نخ فیلامنت پلی استر

کاربرد نخ فیلامنت پلی استر نخ پلی استر باکیفیت مصارف زیادی را به خود اختصاص داده که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فرش
  • پرده
  • لباس
  • چادرهای مسافرتی
  • نخ ماهیگیری
  • روتختی
  • ملحفه

این نخ ها در مقایسه با نمونه های دیگر یک شکل تر هستند . نرمی و براقی بیشتری نیز دارند و از استحکام بالاتری هم برخوردار هستند. استفاده از الیاف طبیعی و مصنوعی به صورت ترکیبی باعث شده تا علاوه بر لطافت زیاد بافت متراکمی هم داشته باشند.

انعطاف پذیری زیاد مصارف این محصول را دو چندان کرده است و کاربردهای تزیینی زیادی را به خود اختصاص می دهد. این نخ رنگ بندی بالایی هم دارد و شما می توانید بر حسب سلیقه و نیاز خود خرید را انجام دهید.

از دیگر مصارف می توان به صنایع تولید فرش های ماشینی ، گونه های مختلف زیر اندازها، موکت ، گلیم فرش ها ، نخ کاموا ، خامه فرش ، کفپوش ، رومبلی و روفرشی اشاره نمود. آنها بهترین پوشش دهی را روی سطوح مختلف دارند.

تولیدکنندگان بهترین انواع نخ فیلامنت پلی استر

تولیدکنندگان بهترین انواع نخ فیلامنت پلی استر تولید کنندگان داخلی نخ پلی استر زاینده رود را با بهترین مواد اولیه تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کنند. تولید کنندگان با ارائه این هنر با کیفیت توانسته اند تا حد زیادی نیاز مصرف کنندگان را برطرف سازند.

محصولی که برای فروش به بازار انتخاب می شود باید سطح کیفی بالایی داشته باشد تا بتواند با نمونه های خارجی رقابت کرده و نظر مشتری را جلب کند.‌ این تولیدی برای آینده خود هدفی را تعیین کرده است. که مطمئنا با پشتکار زیاد به ان می رسد. یکی از این اهداف گسترش فعالیت در زمینه صادرات بین المللی و جهانی است.

این شرکت با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و فرمولاسیون دقیق و مواد اولیه مرغوب و همچنین اعمال کنترل کیفی فراگیر باعث توسعه و پیشرفت تولید شده است و توانسته به نحوی هوشمندانه محصولان با کیفیت و مرغوب را به دست مشتریان برساند و از این طریق رضایت آن ها را جلب کند.

تولیدی همسو با تحولات تکنولوژیک و فناوری های بروز سطح تولیدات خود را افزایش داده و توانسته در مدت زمان اندک بهترین تولیدات را داشته باشد.