پخش مستقیم نخ پلی استر ملانژ

پخش مستقیم نخ پلی استر ملانژ به دلیل نیاز روزافزون مشتریان حوزه تولید لباس به این نخ ، در مجموعه ما با دسترسی عالی امکان پذیر است. نخ پلی استر به دلیل پایداری و راحتی رنگ عالی به طور گسترده ای شناخته شده است.برای تهیه دوک نخ پلی استر به قیمت تولیدی و با قیمت ارزان می توانید از طریق سایت با مجموعه ما در ارتباط باشید.

پخش مستقیم نخ پلی استر ملانژ

مقایسه نخ پلی استر با دیگر انواع نخ

مقایسه نخ پلی استر با دیگر انواع نخ

نخ های پلی استر عموماً از رشته های بلند ساخته می شوند ، دارای شیب صاف ، نسبتاً کم یا بسیار زیاد هستند ، پیچ خوردگی آنها بستگی به کشش دارد و درخشندگی آن می تواند سه رنگ روشن ، نیمه کدر ، ثابت ، کاملاً مات ، نخ سیاه رنگ و ثابت باشد.

نخ پلی استر دارای مزایا و ویژگیهای مثبتی از قبیل:

• مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و عدم احتراق است.

• مقاومت در برابر سایش بالا و چین خوردگی کم.

• استحکام ، استحکام کششی و مقاومت در برابر سایش.

• ضد باکتری و از رشد قارچ ها و کنه ها پشتیبانی نمی کند.

• نرمی خاص ؛

• مقاومت در برابر اسیدها ، حلالهای آلی و قلیاها.

نخ پلی استر به دلیل ویژگیهای مثبت فراوان ، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. نخ پلی استر DTY همچنین می تواند در رنگهای مختلف با استفاده از فناوری رنگرزی یا رنگرزی سنتی تولید شود.

نخ پلی استر FDY (نخ کاملاً کشیده) همچنین به عنوان نخ پلی استر (PFY) یا نخ ریسی (SDY) شناخته می شود. FDY را می توان از نخ های رشته ای دیگر بافته یا بافته کرد تا پارچه های متنوعی تولید شود. نخ های پلی استر FDY عمدتا در سه گزینه براق موجود هستند.

نخ پلی استر FDY را می توان برای ایجاد نخ پلی استر گلدوزی ، که به طور گسترده ای در دوخت استفاده می شود ، به کار ببرید.این نخ کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف نساجی برای بافت و بافندگی پارچه برای تولید پوشاک ، وسایل خانه ، کیف ، روکش صندلی و موارد دیگر دارد.

عرضه کنندگان بی واسطه نخ پلی استر ملانژ

عرضه کنندگان بی واسطه نخ پلی استر ملانژ عرضه کنندگان بی واسطه نخ پلی استر ملانژ به دلیل تنوع رنگ و طراحی به کار گرفته شده در تولید پوشاک، از سایت ما برای عرضه محصولات خود از جمله نخ پلی استر کفاشی بهره می برند و توانسته اند اعتبار زیادی برای خودشان از این طریق ایجاد کنند

نخ پلی استر یک نخ بسیار درخواست شده در بازار جهانی است که از پلی استر PET ساخته شده است. نخ پلی استر به طور گسترده ای در صنعت نساجی مورد استفاده قرار می گیرد ، می توان آن را به دو صورت چند رشته ای و تک رشته ای مورد استفاده قرار داد و دارای ویژگی های متنوعی از جمله نخ بافت دار است.