پودر لباسشویی یکتا لباس هایتان را زر بافت می کند

این کانی‌ها با سیلیکات‌ها واکنش می‌دهند و رسوب تشکیل می‌دهند، درست مانند صابون، اما تفاوت این است که این رسوب‌ها به راحتی شسته می‌شوند و تمایلی به رسوب روی الیاف پارچه‌ای که شسته می‌شوند، ندارند سیلیکات ها دارای خاصیت تعلیق و ضد رسوب مجدد هستند.

پودر لباسشویی یکتا از نظر شیمیایی بسیار پیچیده تر از پرسیل اصلی هستند، اما شوینده به همراه تصویر بانوی سفید که در سال 1922 معرفی شد و بر روی پلاکاردها و تابلوهای متعدد نشان داده شد، جایگاه خود را در تاریخ به عنوان “اولین لباسشویی خودگردان” حفظ خواهد کرد مواد شوینده” و همچنین یک کلاسیک تبلیغاتی باقی می ماند.

شوینده لباسشویی نوعی شوینده (ماده تمیز کننده) است که برای تمیز کردن لباس های کثیف ( لباس) استفاده می شود مواد شوینده لباسشویی به صورت پودر ( پودر لباسشویی ) و مایع تولید می شود.

در حالی که مواد شوینده پودری و مایع از نظر ارزش تقریباً سهمی برابر از بازار جهانی مواد شوینده لباسشویی دارند ، مواد شوینده پودری دو برابر بیشتر از مایعات از نظر حجم فروخته می شوند .

پودر

از زمان های قدیم، از افزودنی های شیمیایی برای تسهیل شستشوی مکانیکی الیاف نساجی با آب استفاده می شد اولین شواهد ثبت شده از تولید مواد صابون مانند به حدود 2800 سال قبل از میلاد در بابل باستان باز می گردد.

شرکت های شیمیایی آلمان در سال 1917 در پاسخ به کمبود مواد تشکیل دهنده صابون در طول محاصره متفقین آلمان در طول جنگ جهانی اول ، یک سورفکتانت آلکیل سولفات تولید کردند .

در دهه 1930، مسیرهای تجاری قابل دوام برای رسیدن به الکل های چرب توسعه یافت، و این مواد جدید به استرهای سولفات آنها تبدیل شدند ، مواد اصلی در برند تجاری مهم آلمانی FEWA، تولید شده توسط BASF ، و درفت ، نام تجاری ایالات متحده تولید شده توسط Procter & Gamble این گونه مواد شوینده عمدتاً تا پس از جنگ جهانی دوم در صنعت استفاده می شد.