قیمت انواع الیاف طبیعی فرش

الیاف فرش ماشینی دلیل اصلی کیفیت آنها است. الیاف به کار رفته در فرش هرچه بهتر ، بادوام و زیبا باشند ، کیفیت فرش نیز بالاتر است. الیاف فرش از نظر مواد به دو دسته الیاف طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند و با توجه به طول آنها به دو نوع الیاف ناپیوسته و کامل معروف هستند. جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت انواع الیاف طبیعی فرش می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

قیمت انواع الیاف طبیعی فرش

بارزترین ویژگی های الیاف طبیعی

بارزترین ویژگی های الیاف طبیعی فن آوری و پیشرفت های قالیبافی در صنعت ، الیاف فرش ماشینی با خصوصیات و کیفیت های مختلف را به علاقه مندان و مشتریان ارائه و به بازار عرضه کرده است. فرش های موجود در بازار از نخ های مختلفی ساخته شده اند که قبلاً در دو عنوان الیاف طبیعی درجه یک و مصنوعی به آنها اشاره کردیم. الیاف طبیعی درجه یک بهترین نوع نخ مورد استفاده در فرش است و بیشتر برای بافت فرش دستباف استفاده می شود.

به دلیل تولید و تقاضای زیاد فرشهای ماشینی و سرعت بافت ، استفاده از الیاف طبیعی به عنوان مواد اولیه در صنعت قالیبافی ماشینی رواج چندانی ندارد. اگرچه پشم و پنبه به عنوان الیاف طبیعی شناخته می شوند. در فرشها برخی از فرشهای ماشینی را وقتی با پلی استر مخلوط می کنند بعنوان پود فرش استفاده می کنند اما الیاف مصنوعی بیشتر در قالیبافی استفاده می شود.

مهمترین عامل تعیین کننده کیفیت ماشین فرش ، پرز است. بین کیفیت موهای مورد استفاده و زیبایی و ظرافت فرش انتخاب شده رابطه مستقیمی وجود دارد. اکریلیک اولین و بهترین انتخاب برای الیاف فرش ماشینی است. با توجه به این ویژگی؛ فرشهای ماشینی به دو فرش اکریلیک 100٪ ، فرشهای مخلوط اکریلیک و BCF یا پلی استر و 100٪ فرش BCF تقسیم می شوند. الیاف یا نخ های اکریلیک تقریباً از هر لحاظ بهتر از سایر الیاف فرش هستند.

ویژگی دیگر پرزهای اکریلیک دوام آن است که بیشتر به عنوان فرش ماشینی شناخته می شود. این پرزها با پا و شستن رنگ و ماهیت خود را تغییر نمی دهند و لطف و زیبایی آنها از بین نمی رود. فرش های اکریلیک می توانند به مدت 5 دقیقه در مقابل اتو داغ یا گلدان داغ مقاومت کنند بدون اینکه آسیب ببینند ، در حالی که فرش های BCF و پلی استر ممکن است پس از چند بار شستشو کیفیت اصلی خود را از دست ندهند.


بررسی بازار داخلی الیاف طبیعی فرش

بررسی بازار داخلی الیاف طبیعی فرش شرکت تولیدی ما در زمینه الیاف طبیعی صادراتی فعالیت دارد و این محصول را نیز به کشورهای دیگر اروپایی و آسیایی صادر می کند از این رو شما می توانید برای خرید و بررسی بازار داخلی الیاف طبیعی فرش به وب سایت رسمی ما مراجعه کنید و این محصول را خریداری نمایید.