مرکز توزیع نخ پنبه در تهران

یکی از پر کاربرد و پر مصرف ترین محصولاتی که در صنایع و تولیدی های گوناگون مورد استفاده قرار گرفته می شود، نخ و به ویژه نخ پنبه ای می باشد.

نخ پنبه تهران در انواع مختلفی وجود دارد و کیفیت آن ها متفاوت است . که نسبت به کیفیت آن ها قیمت آن ها نیز متفاوت است . نخ پنبه ای جزو نخ های طبیعی بوده و همان طور که از نام آن پیدا ست از پنبه تولید می شود .

مرکز توزیع نخ پنبه در تهران

جدیدترین نخ پنبه ها را بشناسید

جدیدترین نخ پنبه ها را بشناسید پنبه (cotton) پراستفاده‌ ترین الیاف طبیعی در جهان است . پارچه‌ های نخ‌ پنبه انواع و کیفیت‌ های مختلفی دارند . خصوصا از لحاظ نوع بافت و وزن بسیار متنوع‌ اند .

اما برای تابستان تنها پارچه‌ های نخ‌ پنبه‌ای سبک را پیشنهاد می‌ کنیم که گرما را قابل‌ تحمل‌ تر می‌ کنند . پارچه‌ های نخ‌ پنبه برای انواع پوشاک مردانه و زنانه ، از تی‌ شرت و بلوز گرفته تا پیراهن و مانتو ، و برای آب‌ و هوای هم خشک و هم مرطوب مناسب‌ اند .

تنفس‌ پذیر : پنبه الیاف فوق‌ العاده تنفس‌ پذیری است . یعنی از قابلیت عبور جریان هوا برخوردار است و نمی‌ گذارد که گرما بین بدن و لباس‌ باقی بماند . نرم و سبک اما مقاوم : پارچه‌ های نخ‌ پنبه با اینکه می‌ توانند خیلی سبک و نازک باشند ، اما از استخوان‌ بندی خوبی برخور دارند . چروک‌پذیری بالا: بدترین عیب پارچه‌های نخ‌پنبه این است که زیاد چروک می‌شوند. پس اگر از اتوکردن لباس در روزهای گرم تابستان بدتان می‌آید، لباس‌ های نخ‌پنبه احتمالا روی اعصاب‌ تان خواهند بود ! اما پارچه‌ های نخ‌ پنبه با درصدی پلی‌ استر کمتر چروک‌ می‌ خورند . آبرفت : پارچه‌ های نخ‌ پنبه معمولا آبرفت دارند .

برای دوخت پارچه‌ هایی که شاید براثر شست‌ و شو آب بروند ، بهتر است پارچه را قبل از تحویل به خیاط آب بزنید . خیاطی پنبه در مجهز ترین کارخانه های تولید نخ در ایران تولید می شود . نخ پنبه یکی از انواع نخ ها است که بیش ترین استفاده را در خیاطی دارد . این نوع نخ از الیاف طبیعی پنبه تهیه می شود و دو مدل شانه شده و شانه نشده آن در بازار به وفور یافت می شود. از این نخ ها به منظور کوک زدن و رویه دوزی استفاده می شود .

نخ های قرقره ای معروف در بازار همین نخ های پنبه ای هستند . نخ گلدوزی پنبه ای این نخ از جنس پنبه بوده و به منظور محکم تر وبا دوام تر نمودن آن ونیز دادن یک جلو ه ی براق و ابریشمی ساخته می شود . *همانند تمام نخ های گلدوزی قابل تقسیم به رشته های نخ باریک تر میباشد*

شرکت عرضه نخ پنبه تهران

شرکت عرضه نخ پنبه تهران شرکت عرضه نخ پنبه تهران به بهترین شکل موفق شده است در زمینه عرضه نخ پنبه درجه یک فعالیت نماید و شما می توانید جهت ارتباط با مرکز فروش نخ پنبه در تهران با این سایت اینترنتی هم کاری نموده و نیاز خود به محصول مرکز فروش نخ پنبه در تهران را از این سایت تامین نمایید.

جهت خرید و فروش انواع نخ پنبه با ما در ارتباط باشید.نخ پنبه سفید و نخ پنبه جدید می توانید از این سایت خریداری کنید . این مجموعه تمام تلاش خود را برای رضایت مشتریان خود میکند .