کارخانه عرضه نخ پلی استر 5 لایه

نخ پلی استر 5 لایه یکی دیگر از محصولات مجموعه ما می باشد که به صورت عمده و کلی عرضه و قیمت آن بسیار نازل و قابل رقابت با جنس داخل بازار است. محصولات تولیدی ما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در سراسر کشور مشتریان ثابت زیادی به خود جلب کرده است. مشتریان ما عمدتا کارگاه های خیاطی و خیاطان خانگی هستند که علاوه بر کیفیت و دوام نخ پلی استر ضخیم 5 لایه، قیمت مناسب را هم مدنظر خود قرار داده اند.

کارخانه عرضه نخ پلی استر 5 لایه

کاربرد نخ پلی استر 5 لایه

کاربرد نخ پلی استر 5 لایه نخ پلی استر 5 لایه عمدتا در تولید لباس های مردانه و زنانه به کار می رود. به نخ پلی استر پنج لایه، نخ پلی استر ضخیم هم گفته می شود بنابراین همانطور که از نامش پیداست در لباس هایی استفاده می شود که نیاز به ضخامت بیشتری نسبت به لباس های عادی و تابستانه دارند.

نخ پلی استر 5 لایه ضخیم از استحکام بالایی برخوردار بوده و به راحتی فرسوده و پاره نمی شود. همچنین به دلیل ماهیت آن که از الیاف مصنوعی پلاستیکی تشکیل شده و تراکم بالای الیاف، جریان هوا را تا حد زیادی مانع شده و برای لباس های پائیزه و زمستانه بسیار مناسب می باشد.

نخ های پلی استر 5 لایه ضخیم در طرح ها و رنگ های بسیار مختلفی تولید شده که از این جهت دست تولید کننده و خیاط را در تنوع بخشید به لباس ها باز می گذارد. همچنین در یک لباس می توان از چند رنگ متفاوت استفاده کرد که به دلیل ضخامت نخ، جلوه بصری بیشتری را به ارمغان می آورد.

به دلیل ظاهر خاص و متفاوت نخ های پلی استر 5 لایه، لباس هایی با طرح های بسیار متنوع و غیر یکنواخت را می توان تهیه و به بازار فروش عرضه نمود که مزیت رقابتی این روزهای بازار کشور و جهان محسوب می گردد.

فروشندگان انواع نخ پلی استر 5 لایه

فروشندگان انواع نخ پلی استر 5 لایه مجموعه ما به صورت تخصصی در زمینه تولید و همچنین توزیع انواع نخ های طبیعی و مصنوعی از جمله نخ پلی استر ضخیم 5 لایه با چندین سال سابقه توانسته جای خود را در بازار منسوجات باز کند. ما نخ پلی استر باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب و رقابتی به دست مشتری در سراسر کشور و در کمترین زمان ممکن می رسانیم و همواره جلب رضایت مشتری در اولویت کاری ما قرار داشته است.

مشتریان ما فروشندگان نخ های پلی استر و همچنین خیاطان و کارگاه های کوچک و بزرگ خیاطی و تولید لباس در کشور است و در طی چند سال گذشته مشتریان ثابت متعددی با ما همکاری دائم و مستمر داشته و همچنان نیز این روند ادامه دارد.