قیمت روز نخ پنبه گلدوزی

نخ پنبه گلدوزی یکی از محصولات پرکاربرد در بخش صنعت نساجی می باشد که با توجه به مواد اولیه آن و نوع ساخت آن دارای قیمت های مختلفی است و هر چه قدر از الیاف طبیعی و یا به قولی از نخ پنبه ای بیشتری استفاده شود دارای قیمت بیشتری است؛ ما در این سایت که مرکز فروش نخ پنبه گلدوزی می باشد با قیمت مناسبی را در اختیار مشتریان قرار می دهیم.

قیمت روز نخ پنبه گلدوزی

مشخصات نخ پلی استر مخصوص گلدوزی

مشخصات نخ پلی استر مخصوص گلدوزی نخ پنبه ای محصول گیاه پنیه می باشد که جز الیاف طبیعی شناخته می شود و پلی استر نیز جز الیاف هایی می باشد که توسط بشر ساخته می شود و جز الیاف های مصنوعی است؛ حال اگر الیاف طبیعی مانند پنبه را با الیاف مصنوعی پلی استر را با هم ترکیب کنند؛ الیاف مرکبی پدید می آید که به آن نخ الیافی پلی استر پنبه ای می گویند که باعث می شود استحکام بالاتری داشته باشد.

البته در صنعت نساجی هم می توان از پلی استر خالص و یا ترکیبی استفاده کرد که با توجه به این که در کجا می خواهند از آن استفاده کنند آن را تولید می نمایند؛ در بین الیاف های مصنوعی، الیاف پلی استر در رده اول قرار گرفته است و به خاطر ویژگی های منحصر به فردی که دارد می توان به آن اشاره کرد.

از مشخصات بارز پلی آستر گلدوزی می توان به این موارد اشاره کرد:

  • استحکام و دوام بالا
  • رنگهای متنوع
  • براقیت بالا
  • قابل شستشو
  • براق دوزی شده
  • خشکی یکنواخت
  • طیف رنگ کامل

انواع نخ پنبه ای با توجه به این که از چه مقدار پنبه برای تولید نخ استفاده کرده اند و یا این که از نخ های دیگر برای به دست آوردی نخ ترکیبی بهره برده اند مشخص می شود و در صنعت نساجی این فرایند کاملأ مشهود است و انواع آن را تشکیل می دهند که در مرغوبیت و کیفیت آن نقش دارند.

فروش ویژه نخ پنبه گلدوزی

فروش ویژه نخ پنبه گلدوزی اگر به دنبال نخ پنبه گلدوزی و یا نخ پنبه رنگی هستید و می خواهید به صورت عمده و با قیمت مناسب به خرید این محصول بپردازید؛ پیشنهاد ما این است که از مراکزی که تهیه این محصول بپردازید که به صورت مستقیم این محصول را به فروش برسانند و همین طور در طول سال فروش ویژه برای محصولات خود بگذارند استفاده کنید.

ما در این مرکز که هم اکنون فروش ویژه نخ پنبه ای رنگی و یا همان نخ گلدوزی را با قیمت مناسب به فروش می رسانیم و بهترین فرصت برای خرید عمده این محصول می باشد تا بتوانید با قیمت مناسب تری این محصول را خریداری کنید و سود بیشتری از خرید خود بگیرید.