خرید انواع الیاف پلی استر بالش

برای خواب راحت ما ما نیاز به بالش مناسب داریم بالشم مثل تشک نقش زیادی در کیفیت خواب خوب دارد.

برای خرید بالش باید نکات مختلف را در نظر بگیریم که مهمترین آن جنس بالش است که مواد داخل بالش از چه مواد تشکیل شده است

الیاف بالش ازدو الیاف طبیعی و مصنوعی درست شده است

اگر بالش میخواهیم که نرم و وکمی سفت باشد. الیاف پلی استر بالش گزینه مناسبی است.

بالش ها بستگی به پرکننده که در آن است می توان نام برد ،مثل کلک مثل ضایعات خرده پارچه و پشم و پر که هر کدام مزیت و ضرر های دارد.

خرید انواع الیاف پلی استر بالش

بهترین الیاف پلی استر برای بالش

بهترین الیاف پلی استر برای بالش از قدیمی ترین و کاربردی ترین پرکننده برای تولید بالش ها الیاف طبیعی مثل پشم پر مصرف ترین پرکننده ها بوده است.

این الیاف به مرور شکل و اولیه خود را از دست می‌دهد و حساسیت زا است از نظر بهداشتی استاندارد نیست و همچنین یکی از بهترین پرکننده ها الیاف مصنوعی است بالش که از الیاف مصنوعی پا شده است حالت سر و گردن را در حالت مناسبی قرار می‌دهد و از گردن درد و سردرد جلوگیری می کند.

بالش پلی استر به خاطر قیمت مقرون به صرفه تر بودن و پرطرفدارند. الیاف پلی استر به دو نوع سیلیکونی شده و معمولی تقسیم می شود

بالش های کرک نرم و سبک است ولی قیمت پلی استر به گرانی کرک نیست و حساسیت ایجاد نمی‌کند عیب بزرگ بالش های پلی استر در دوام کوتاه مدت آن است که معمولاً یکی دو سال بیشتر دوام نمی آورد چون گلوله می شوند و پشم می خوابد مگر اینکه به عنوان بالش تزیینی از آن استفاده کنیم. بالش های پلی استر عرق را به خود می گیرد و شستشوی زیادی نیاز دارد در لباسشویی می توانیم به نظر ولی با هر بار شستشو کیفیتش را از دست می دهد و زود به الیاف پلی استر بازیافتی تبدیل می شود.

این الیاف به دلیل بهداشتی بودن و ضد حساسیت بودن و ضد آلرژی بودن و همچنین ضد بو و ضد قارچ هستند.

  • خصوصیات این الیاف:
  • ۱ سبک و کم حجم بودن
  • ۲: نرم و لطیف بودن
  • ۳: سفید و شفاف
  • ۴: آنتی باکتریال و ضد حساسیت
  • ۵:قابل شستشو و سریع خشک می شوند
  • ۶: ارزان بودن قیمت شان

بهترین مرکز عرضه الیاف پلی استر بالش

بهترین مرکز عرضه الیاف پلی استر بالش از مهمترین اقداماتی که برای تولید بالش اهمیت بالایی برخوردار می باشد الیاف بالش می باشد برای تولید بالش های با کیفیت و ضد حساسیت باید الیاف درجه یک و مرغوب انتخاب نماییم به همین جهت پیشنهاد متخصص برای کار استفاده از الیاف مصنوعی می باشد. الیاف میکروژل یکی از مهمترین الیاف پر کننده در الیاف مصنوعی می باشد این الیاف به پرقو شناخته شده و بسیار لطیف و با کیفیت است

قیمت بهترین الیاف پلی استر باکیفیت را در بازار از طریق سایت فروشگاه های مجازی که با قیمت و کیفیت عالی می‌توانیم پیدا کنیم.