مرکز واردات نخ پلی استر تابیده

امروز نخ پلی استر تابیده به دلیل مرغوبیت و کیفیت بالای آن‌ طرفداران زیادی پیدا کرده است. این محصول دارای استحکام و مقاومت بسیار زیادی است که به هیچ عنوان پاره نمیشود و کشش بسیار زیادی دارد که درصورت کشیده شدن هیچ آسیبی نمی بیند. و دارای بافتی بسیار نرم و لطیف می باشد که باعث زیبایی ظاهری آن‌ نیز شده است. ما در این مجموعه به فروش بهترین و باکیفیت ترین نخ های پلی استر پرداخته ایم تا رضایت شما عزیزان را به دنبال داشته باشد.

مرکز واردات نخ پلی استر تابیده

مشخصات نخ پلی استر تابیده

مشخصات نخ پلی استر تابیده نخ پلی استر دولا یکی از پر کاربرد ترین نخها در بازار نساجی هستند و در دسته الیاف مصنوعی قرار دارند. برای اینکه با خصوصیات و ویژگی های این نخ آشنا شوید در ادامه متن به بررسی راهنمای جامع نخ پلی استر می پردازیم.

نخ های پلی استر دارای خاصیت الاستیک هستند و به همین دلیل استحکام بالایی دارند. الیاف پلی استر به روش های مختلف صنعتی تولید می شوند و به دلیل خواص و کاربردی که دارند به راحتی می توان آنها را جایگزین الیاف طبیعی نمود و در تولید انواع مختلف لباس از این نوع نخ ها استفاده کرد.

الیاف پلی استر دارای ویژگی های بارزی هستند که آنها را در بازار بسیار محبوب نموده است. این نوع نخ ها بدون هیچ گونه پرز دهی هستند و باعث حساسیت نمی شوند. از نرمی و لطافت خوبی برخوردارند. مهم ترین ویژگی الیاف های پلی استر قابل بازیافت بودن آن است و می توان چندین مرتبه از آن استفاده نمود.

نوعی از نخ پلی استر ویسکوز وجود دارد که از ترکیب آن با پنبه بدست می آید. استحکام و درخشندگی پلی استر با نرمی و لطافت پنبه ادغام می شود و یک نخ بسیار نرم با مقاومت بالا تولید می شود. با این نخ ترکیبی محصولات زیادی می توان تولید کرد. معمولا در تولید پیراهن، انواع پوشاک، لباس ورزشی، از این نوع نخ های ترکیبی استفاده می شود.

بررسی قیمت روز نخ پلی استر تابیده

بررسی قیمت روز نخ پلی استر تابیده به دلیل مزایای آن موارد استفاده بسیار زیادی دارد؛ فیلترها، مبل، بالشت، لحاف، کفپوش‌ها، اسکاچ‌ها، لباس، عروسک‌سازی، فرش و موکت، عایق‌های حرارتی و غیره و غیره، از تولیدات آن هستند. تنوع مصرف آن، این مزیت را دارد که یک کارگاه کوچک تا یک کارخانه‌ بسیار بزرگ خواهان آن هستند. از کارخانه‌ای که می‌خواهد محصولات بسیار زیادی تولید کند.

(بافندگی، ریسندگی وامثال این‌ها) تا یک کارگاه کوچک که می‌خواهد اسکاچ تولید کند، به آن نیاز دارند. کارخانه‌ های جوراب‌بافی و خیلی موارد دیگر که آن را مصرف می‌کنند. این محصول ضد آلرژی است و قارچ و کپک آن را از بین نمی‌برند. قابلیت شست‌وشو و کیفیت بسیار خوبی نسبت به محصولات دیگر دارد. این مزایا باعث شده است که در بازار دنیا متقاضی‌های بسیار خوبی داشته باشد