با فریم عینک تیفانی میتوانید یک خط تولید حرفه ای در کارخانه داشته باشید

حتی مدل‌های عینک کلاسیک یا فریم عینک تیفانی با رنگ خنثی نیز تنوع‌هایی با رنگ‌های دیوانه‌کننده روی بازوها ارائه می‌دهند موزیسین جی بالوین جزئیات تای رنگ را به بازوهای فریم های برش تک عدسی که برای Guess طراحی کرده بود اضافه کرد.

چرخشی پیچیده اما بی‌پروا: Burberry BE2273 دارای بازوهای متناسب خاکستری تیره است که در جایی که بازو دور گوش خم می‌شود، به نوارهای سیاه و سفید تبدیل می‌شود، سپس خردلی با یک نوار قرمز کوچک پشت گوش.

اگر ترجیح می دهید هوس خود را کمی مخفی نگه دارید، Ray-Ban 10 نسخه از رینگ های شیپوری به سبک قدیمی خود را با رنگ ها و طرح های برجسته در داخل بازوها ارائه می دهد.

از بین مدل های عینک مردانه انتخاب کنید
آیا قاب‌های سیم جعبه‌ای همان جایی هستند که شما تکیه داده‌اید؟ یا رینگ های شاخ مشکی ساده را ترجیح می دهید؟ مقاله ما را در مورد بهترین عینک برای فرم صورت خود بررسی کنید، سپس یک جفت – یا یک دوجین – را در فروشگاه یا آنلاین امتحان کنید.

عینک

فقط شما می دانید که کدام عینک برای شما مناسب است و با دیدن آن ها می توانید عینک مناسب را بشناسید.

در دهه 1980، تبلیغی برای شامپو ضد شوره هد اند شولدرز این ادعا را مطرح کرد: “شما هرگز شانس دومی برای ایجاد یک برداشت اولیه ندارید.”

به همین دلیل خرید عینکی با فریمی که ظاهر و احساس خوبی داشته باشد و در برابر سایش مقاوم باشد بسیار مهم است.

شما شانس دومی برای قاب های خود نخواهید داشت تا اولین تاثیر را بگذارند.

در اینجا، ما نه دیدگاه را در مورد انتخاب فریم های مناسب ارائه می دهیم.

نسخه عینک خود را در نظر بگیرید
آنتونی بوسکا، صاحب فروشگاه InVision Distinctive Eyewear در Minneapolis-St می گوید: اگر نسخه عینک شما قوی است – به این معنی که به لنزهای ضخیم تر نیاز دارید – از فریم های سیمی نازک خودداری کنید و به جای آن فریم های سنگین تری را انتخاب کنید که به خوبی با وزن لنز شما جفت شود.