کابل پارس صنعت رسانا موجب درگیری و طلاق بازیگر معروف شد

بدنه کابل  از نوع کابل پارس صنعت رسانا از سیم‌های فولادی ریز تشکیل شده است که به صورت رشته‌هایی بافته شده‌اند. سیم ها می توانند از فولاد گالوانیزه یا فولاد ضد زنگ ساخته شوند:

برای یک قطر معین، فولاد گالوانیزه (فولاد گالوانیزه) استحکام شکست بالاتری دارد و هزینه کمتری دارد این کابل ها برای مقاومت بهتر در برابر زنگ زدگی اغلب به صورت پیش روغن کاری شده فروخته می شوند.
با این حال، استفاده از کابل های فولادی ضد زنگ بسیار بهتر است: چون زنگ نمی زنند، در غلاف ها بسیار بهتر می لغزند و در نهایت دوام بیشتری دارند.
گاهی اوقات بدنه کابل با لایه ای از پلیمرها پوشانده می شود که باعث کاهش اصطکاک و محافظت در برابر زنگ زدگی می شود.
بخش کابل همیشه گرد است، اما قطر آن بسته به استفاده یا برند آن از 1.1 میلی متر تا 1.6 میلی متر متغیر است.

طول کابل با توجه به فاصله بین اهرم کنترل و مکانیزم گیرنده و همچنین با توجه به مسیر کابل در امتداد قاب دوچرخه متفاوت است.

کابل های جدید با طول های مختلف به فروش می رسد. اگر 1.5 متر برای ترمز جلو بیش از اندازه کافی باشد و با 2 متر بیشتر مشکلات را حل کنیم، برخی از ترمزها، به ویژه دنده های عقب به طول بیشتر 2.3 متر یا حتی 2.5 متر نیاز دارند. ترمزهای پشت سر هم و دلرهای عقب ممکن است به کابل های طولانی تری نیاز داشته باشند.

 

لوله کابلی
این یک لوله مصنوعی نازک است که برای محافظت از قسمت های در معرض کابل در برابر باران و گل استفاده می شود.

دونات
این حلقه‌های O-رینگ لاستیکی به شکل یک دونات با سوراخ‌هایی هستند که روی کابل لغزنده می‌شوند تا از آسیب دیدن قسمت‌های برهنه کابل، هنگام قرار گرفتن در معرض لرزش، به سطح لوله‌های دوچرخه جلوگیری کنند.

کابل صدا آنقدر روی صدا تأثیر نمی گذارد و برای کارکرد خوب لازم نیست خیلی گران باشد. اما کابل صدا بد می تواند باعث ایجاد نویز ناخواسته در صدا شود. این برای کابل های استریوی خانگی، سینمای خانگی یا رابط صوتی حرفه ای صادق است.

در این مقاله تمام اطلاعات لازم در مورد انواع کابل های صوتی و تمامی اتصالاتی که برای نصب هر سیستم صوتی باید بدانید را در اختیار شما قرار می دهیم. اگر هنوز نمی دانید کابل HDMI، نوری یا RCA چیست، نگران نباشید. قصد ما این است که تا پایان این مقاله بتوانید هر دستگاه صوتی را متصل و کنترل کنید.

تفاوت بین انواع کابل های صوتی آنالوگ و دیجیتال چیست؟
اولین سوالی که یک تازه وارد به دنیای صدا ممکن است بپرسد این است: تفاوت بین کابل صوتی دیجیتال و کابل آنالوگ چیست؟ پاسخ ساده است و ممکن است برای برخی بدیهی به نظر برسد:

انواع کابل های صوتی آنالوگ: انتقال اطلاعات صوتی از طریق سیگنال های الکتریکی.
انواع کابل های صوتی دیجیتال: انتقال اطلاعات صوتی به صورت کد باینری (صفر و یک).