خرید عمده نخ پنبه 100% خالص

نخ پنبه 100% خالص محصولی طبیعی و ارگانیک بوده که بسیار نرم و لطیف است و بافت متراکم آن باعث شده تا با گذشت زمان هم کیفیت خود را از دست ندهد. این محصول مصارف بهداشتی هم دارد و برای بافت ست های یکبار مصرف بهترین گزینه به شمار می رود. خرید این نخ به صورت عمده با هزینه کمتری همراه است و به همین دلیل امروزه بیشتر مردم به عمده فروشی گرایش پیدا کرده اند تا برای آنها مقرون به صرفه باشد.

خرید عمده نخ پنبه 100% خالص

مشخصات نخ پنبه 100%

مشخصات نخ پنبه 100% نخ پنبه ای باکیفیت دارای ۱۰۰ درصد الیاف طبیعی پنبه بوده به همین دلیل نرمی و لطافت زیادی دارد. این نخ دارای تنوع رنگی بالایی بوده و توانسته با تمام سلیقه ها به خوبی همراه شود. در زیر به مشخصات بارز این نخ اشاره می کنیم:

  • اولین مشخصه بافت متراکم محصول است که مانع از پاره شدن آن در زمان استفاده می شود و بدین ترتیب بهترین گزینه برای بافت تاروپود لباس است و برای لباس نوزادی و یا پوشش یکبار مصرف و اسپان باند بیمارستانی مناسب می باشد.
  • از دیگر مشخصات می توان به رنگ ثابت این منسوجات اشاره کرد که در مجاورت رطوبت و مواد شوینده دچار افت کیفیت و تغییر رنگ نمی شود.
  • این نخ دارای انعطاف پذیری بالا بوده و شما می توانید آن را به شکل های مختلف تبدیل کنید.
  • مشخصه دیگر این نخ پرزهای ریزی است که شما روی سطح آن مشاهده می کنید و کاملا ضد حساسیت است به طوری که پوست را قرمز نمی کند.

المان تأثیرگذار بر قیمت نخ پنبه 100% خالص

المان تأثیرگذار بر قیمت  نخ پنبه 100% خالص المان های زیادی چون کیفیت و سایز و نوع روی نخ پنبه ای صادراتی تاثیر گذار هستند. نرخ این محصول به صورت لحظه ای تغییر می کند و مشتری برای تهیه کردن آن مشکلات مختلفی را پیش رو دارد.

شرکت ها هزینه ها را به طور روزانه عوض می کنند و لیست قیمت ها را در سایت های معتبر به نمایش می گذارند تا مصرف کننده از نرخ نهایی اطلاع کافی داشته باشد و بتواند بر حسب بودجه خود خرید را انجام دهد.

قیمت این محصول اولین عاملی است که خریداران در زمان انتخاب به آن توجه می کنند. هر چه قیمت این کالا کاهش پیدا کند، میزان تقاضا برای خرید این محصول افزایش خواهد یافت. به طور کلی استفاده کنندگان تمایل دارند محصولی با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمایند.

شرکت های تولید کننده این کالا برای بالا بردن اعتبار خود و معرفی برند خود به مشتریان عزیز از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه در ساخت محصولات خود استفاده می کنند که این بر قیمت گذاری این محصولات تاثیر بسزایی دارد.