شرکت توزیع نخ پلی استر به صورت عمده

نخ پلی‌ استر جزو با استحکام ترین نوع نخ های موجود در بازار می باشد. نخ پلی ‌استر دارای مقاومت سایشی بالایی در مقابل نور خورشید است. این نخ در کنار سایر الیاف دیگر مانند پنبه، پشم جهت تولید و دوخت انواع فرش، پیراهن، ملحفه و … استفاده می شود.

نخ پلی ‌استر همانند سایر الیاف دیگر به روش صنعتی تولید می گردد و توانسته جایگزین خوبی برای الیافی مانند پنبه باشد. چنانچه تمایل به خرید نخ پلی استر عمده دارید، می توانید به سایت شرکت توزیع نخ پلی استر ما مراجعه کرده و این نخ را به صورت عمده خریداری نمایید.

شرکت توزیع نخ پلی استر به صورت عمده

علت محبوبیت نخ پلی استر

علت محبوبیت نخ پلی استر دلیل محبوبیت نخ پلی استر:

نخ پلی استر در مقابل اکثر مواد شیمیایی دارای مقاومت بالای است. این نخ ثبات رنگ خوبی دارد و نیازی به اطو ندارد. قابل ذکر است که نخ پلی استر در مقابل اسیدهای نوع ضعیف در حالت جوش و در مقابل اسیدهای نوع قوی و سرد دارای مقاومتی خوبی است و همچنین برخی از مواد قلیایی رقیق بر بافت این نخ ها تاثیری ندارد.

آشنایی با انواع نخ های پلی استر:

قابل ذکر است که نخ های پلی استر بر اساس نوع کاربردی که دارند به چند دسته تقسیم می شوند که ما به برخی از آنها در اینجا اشاره می کنیم:

  1. نخ پلی استر POY
  2. نخ پلی استر FDY :حاصل از کشیده شدن نخ های POY تولید می شوند.
  3. نخ پلی استر DTY :نام دیگر آن ترویرا است.
  4. نخ پلی استر ATY :بنام دیگر آن نخ ایر تکسچره است.
  5. نخ پلی استر اینتر مینگل: این نخ ها از DTY درست می شود.
  6. نخ پلی استر استیپل: این نخ از الیاف بریده شده فیلامنت تولید می شود.

چگونگی قیمت نخ پلی استر در بازار:

با توجه به وجود نوسانات قیمت ها، نمی توانیم قیمت دقیقی برای نخ های پلی استر تعیین کنیم ولی شما مشتریان عزیز می توانید جهت استعلام قیمت های تقریبی این نوع نخ ها با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید و سپس اقدام به خرید نموده و از خرید خود راضی باشید.

فروش بهترین انواع نخ پلی استر عمده

فروش بهترین انواع نخ پلی استر عمده

نخ های پلی استر بر اساس نیاز مشتری برای در هر یک از فرآیندهای گوناگون نساجی مانند ریسندگی رینگ، ریسندگی اپن اند و ورتکس تولید می گردد. این نخ ها به دلیل ساختار بسیار محکم و مرغوبیت جنس، امروزه در صنایع نساجی کاربرد زیادی دارد.

فروش بهترین نوع نخ پلی استر به شکل عمده را از سایت شرکت ما بخواهید. تمام تلاش ما بر این است که نخ هایی با کیفیت را با بهترین قیمت به مشتریان خود عرضه کنیم.

انواع و اقسام نخ پلی استر پرطرفدار در شرکت ما:

  • نخ پلی استر رنگی
  • نخ پلی استر لایه ای