پخش انواع نخ پلی استر پنبه

پلی استر در سال‌های اخیر جای خود را بطور کامل بین انسان ها و دنیای صنعت و منسوجات تولید در کارخانجات نساجی باز کرده است. پلی استر با تجزیه و فرآوری بعضی مواد شیمیایی مثل نفت حاصل می‌شود و نخ پلی استر پنبه که می‌خواهیم در باره آن نیز صحبت مختصری بکنیم نیز ازین قاعده مستثنی نیست.

پخش انواع نخ پلی استر پنبه

کاربرد نخ پلی استر پنبه

کاربرد نخ پلی استر پنبه نخ پلی استر پنبه ترکیبی از الیاف طبیعی کتان و پنبه و الیاف پلی استرس ساخته دست بشر است که ویژگی های یک محصول طبیعی و الیاف مصنوعی را باهم در بر دارد. هرچقدر مقدار پنبه آن بیشتر باشد این ویژگی ها بیشتر به سمت الیاف طبیعی سوق پیدا می‌کنند.این نخ ها بعد از ریسیده شدن و ترکیب باهم آماده رنگ رزي با رنگ های شیمیایی شده و در نهایت با بافت پارچه در کارخانه های نساجی یا عرضه به بازار به همان صورت نخ مورد مصرف قرار می‌گیرد.

نخ های پلی استر پنبه بیشتر در تولید منسوجاتی مثل تیشرت و لباس های ورزشی و کاپشن ها وشلوار ها و.. همینطور در یافت ملحفه و لحاف و انواع ملزومات خواب و روتختی ها استفاده می‌شود.

بدلیل داشتن پلی استر حاصل شده از تجزیه پلمیر ها دارای خاصیت ضد چروک و ساییدگی ست و بسیار دوام لباس یا ملحفه را بالا می‌برد همچنین مچاله و نمدی نمی‌شود و بعد شست و شو زود خشک شده و به رنگ و حالت اولیه برمی‌گردد. نخ پلی استر پنبه نسبتا منسوجات خنکی را بسته به مقدار پنبه به شما می‌دهند هرچقدر میزان پنبه بالا تر باشد خنکی و نرمی و لطافت پارچه بیشتر است.

از این نخ ها علاوه بر تولید ملحفه های هتلی و بیمارستانی و مصارف شخصی و انواع مختلف البسه در تولید فیلتر های هوای صنعت خودرو سازی، فیلتر هود و ایزوگام نیز استفاده می‌شود بدلیل عایق بودن حرارت و جنس نسبتا نسوز آنها استفاده های زیادی دارد و عایق های گرمایشی مناسبی برای منازل نیست به شمار می آید. نخ پلی استر لایه ای از استحکام و مقاومت بالایی در برابر دوخت برخوردار است و پارچه ی با کیفیتی را به شما ارائه می‌دهد و نخ پلی استر پنبه ای نیز از لطافت و درخشندگی خوبی برخوردار بوده و انتخاب اقتصادی و مناسبی برای مصارف تولیدی ها یا خانگی است.

بهترین عرضه کنندگان نخ پلی استر پنبه

بهترین عرضه کنندگان نخ پلی استر پنبه برای خرید انواع نخ پلی استر پنبه ای و لایه ای و انواع الیاف پلی استری به مراکز فروش و عرضه معتبر این محصولات که با متریال خوب و تضمین کیفیت و قیمت کالا یک جنس مرغوب را به شما عرضه میکنند مراجعه کرده و خریدی پر سود را تجربه کنید