توزیع کنندگان نخ پلی استر به صورت عمده

توزیع کنندگان نخ پلی استر به صورت عمده

نخ پلی استر یک نخ مصنوعی همه منظوره است که به دلیل خاصیت کشسانی که دارد برای اکثر پروژه های خیاطی دستی و ماشینی انتخاب خوبی است.

نخ پلی استر برای دوخت پارچه های کشی انتخاب مناسبی است چرا که از استحکام و کشش لازم برخوردار بوده و با کشیده شدن پارچه پاره نمی‌شود.

تولید نخ پلی استر عمده به دلیل مزایای فراوان آن و کاربرد‌های زیاد این نخ در صنعت پوشاک و ریسندگی،اهمیت ویژه‌ای برای تولیدکنندگان دارد.

توزیع کنندگان نخ پلی استر به صورت عمده

راهنمای خرید نخ پلی استر

راهنمای خرید نخ پلی استر ضخامت نخ پلی‌استر ضخامت نخ پلی استر بسته به کاربرد آن متفاوت می‌باشد، این نخ در یازده اندازه یا ضخامت وجود دارد و ضخامت آن از موی نازک با مقاومت کششی 1.5 پوند تا ضخامت 1 میلی متر با مقاومت 98 پوند متغیر است.

تفاوت نخ پلی‌استر با نخ پنبه و نایلون

نخ پنبه ای از نخ پلی استر کمی محکم تر و بسیار نرم تر است. در مقابل، نخ پلی‌استر حالت کشش بیشتری نسبت به نخ پنبه دارد و از این جهت انتخاب مناسب‌تری برای بافت و دوخت پارچه برای لباس‌های کشی می‌باشد.

نایلون یکی از محکم ترین الیاف مصنوعی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد همچنین به دلیل انعطاف پذیری و کشش آن مشهور است و نسبت به نخ پلی استر مقاوم‌تر است اما نایلون در برابر اشعه ماورا بنفش مقاومت نخ پلی استر را ندارد و در محیط بیرون به مدت طولانی دوام نخواهد آورد.

راهنمای خرید نخ پلی استر

برای خرید موفق و مطمئن نخ پلی استرباید با انواع این نخ‌ها و همچنین موارد کاربرد آن‌ها آشنا باشید.

نخ‌های پلی استر بر اساس نوع کاربرد و مواد اولیه مصرفی شان به طرق مختلفی تولید می‌شوند.

نخ پلی استر لایه ای:

برای مصارفی که نیاز به استحکام بالایی دارد نخ پلی استر لایه ای در شماره های مختلف تولید می‌شود شماره منتسب به نخ بیانگر تعداد لایه‌های آن می‌باشد؛ بعنوان مثال نخ نمره 2 به معنای نخ دولایه می‌باشد.

نخ پلی استر رنگی: امروزه نخ‌های پلی‌استر در رنگ های مختلف، در کارخانه های نساجی و ریسندگی تولید می شود.

کیفیت بسیار بالای این نخ‌ها باعث شده که جایگزین بسیار مناسبی برای الیاف طبیعی به شمار بیاید؛ این نخ‌ها دارای مقاومت و استحکام بسیار مناسبی در برابر ساییدگی و نور خورشید و همچنین در برابر مواد شیمیایی و انواع شوینده ها و سفید کننده ها می باشد.

از نخهای پلی استر رنگی برای بافت و دوخت انواع پارچه‌ها در صنعت پوشاک استفاده می شود.

مرکز عرضه نخ پلی استر عمده

مرکز عرضه نخ پلی استر عمده همانگونه که اشاره شد خرید نخ پلی استر به صورت عمده از کارخانه های نساجی یا از مراکز پخش عمده در سراسر کشور بسیار مقرون به صرفه تر از خرید آن به صورت جزئی می باشد.

برای خرید نخ پلی استر عمده با کیفیت می‌توانید با مراجعه به وبسایت‌های فروشگاه‌های عرضه نخ پلی استر و مقایسه قیمت و کیفیت محصولات مختلف، انتخابی درست براساس نیاز خود انجام دهید.