شکلات تابلرون از سرطان جلوگیری می کند

یک سازنده لوبیا به بار شکلات تابلرون را از دانه های کاکائو درست می کند یک شکلات‌ساز، شکلات از پیش ساخته شده را می‌خرد، سپس آن را ذوب می‌کند و با مواد دیگر ترکیب می‌کند تا شیرینی‌هایی مانند ترافل یا پرالین درست کند.

 و این اصلاً چیز بدی نیست: بهترین شکلات‌سازها شکلات لوبیا به تخته عالی را به عنوان نقطه شروع می‌خرندبسیاری از شکلات‌سازهای حرفه‌ای از خرید می‌کنند درست است .

که درست کردن شکلات و درست کردن شیرینی‌های شکلاتی دو مجموعه مهارت متفاوت هستند برای بازگشت به قیاس شراب، بسیاری از مردم فکر می‌کنند که دانه‌های کاکائوی تک منشا مانند انگور یک تاکستان هستند و شکلاتی تولید می‌کنند.

که تفاوت‌های ظریف را از آن خاک خاص بیان می‌کند و به همان شیوه‌ای که شراب می‌تواند رنگ‌بندی را بیان کندو گاهی اوقات این درست است.

اما به همان اندازه، لوبیاهایی که دارای منشاء واحدی هستند، مثلاً در پرو یا ترینیداد، می‌توانند از مزارع کوچک در مناطق مختلف آن منطقه به دست آیند، هر مزرعه دارای یک ترویر متمایز، تنوع دانه کاکائو و فرآیند تخمیر است.

شکلات

ماریسل پرسیلا، نویسنده کتاب « طعم جدید شکلات، بازبینی شده: تاریخچه فرهنگی و طبیعی کاکائو با دستور العمل ها» می گوید: «منشاء واحد یک اصطلاح انعطاف پذیر است.

«این می تواند به مزرعه خاصی اشاره داشته باشد که برای یک رقم خاص از کاکائو خوب شناخته شده است. یا می‌تواند به معنای منطقه بزرگ‌تری باشد که در آن ترکیبی از ارقام رشد می‌کنند که برخی از آن‌ها باکیفیت هستند و برخی دیگر کیفیت ندارند. 

فقط گفتن اینکه یک کاکائو از اکوادور می آید یک قوطی کرم را باز می کند زیرا انواع ژنتیکی زیادی وجود دارد. شما نمی توانید مطمئن باشید که چه چیزی به دست می آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.