سیستم تهویه پژو پارس باعث قدرت موتور خودرو می شود

می توان آنها را با استفاده از سنسورهای سازگار نظارت کرد فراتر از این با ظهور سیستم تهویه پژو پارس به عنوان مبرد در تهویه مطبوع خودرو، همچنین سنسورهای CO 2 باید برای اطمینان از کیفیت هوای ایمن کابین استفاده می شد.

اگر غلظت CO 2 داخل وسیله نقلیه از 1500 ppm بالاتر  برود، مسافران در خطر خستگی هستند که منجر به تصادفات مرگبار می شود.

در اینجا هر یک از سنسورهای فشرده در کابین ادغام می شوند، اما همچنین می توان از یک حسگر فوتوآکوستیک استفاده کرد.

و حتی اگر وسیله نقلیه با سیستم تهویه مطبوع مبتنی بر CO 2 کار نکند ، سنسورهای CO 2 به طور فزاینده ای به عنوان سنسورهای راحتی استفاده می شوند.

منابع نور و آشکارسازهای محدوده MIR تا حد زیادی در سطح کیفیت و قیمت قابل قبولی در دسترس هستند و پیشرفت‌ها در طراحی و بسته‌بندی الکترونیک امکان سیستم‌های حسگر را فراهم می‌کند.

که اکنون قابل اعتمادتر، ناهموارتر، حساس‌تر و انتخابی‌تر از همیشه هستند این مطمئنا زمینه های کاربردی جدیدی را برای چنین حسگرهای گازی باز می کند.

این فصل شامل توصیفی از فن‌آوری‌های حسگر، هم با تکیه بر منابع MIR منسجم و نامنسجم، و هم سناریوهای کاربردی ممکن است بخش اول بینشی در مورد بازار رو به رشد با تقاضاهای بالای آن، در انتظار دستگاه های حسگر گاز جدید ارائه می دهد.

تهویه

چیلرهای تراکمی بخار می توانند از انواع مبردها استفاده کنند ، با این حال، رایج ترین مبردهایی که برای چیلرهای بزرگتر (بیش از  500 تن) در ایالات متحده استفاده می شود.

هیدروفلوئوروکربن (هیدروکلرو فلوئوروکربن) هستند در آمریکای شمالی، HFC-134a در حال حاضر تاریخ حذف تدریجی برای استفاده در تهویه مطبوع غیرخودرویی ندارد.

اما HCFC-123 از سال 2004 تولید مبرد را به تدریج متوقف کرده است و تولید آن به طور کامل تا سال 2030 متوقف خواهد شد. همانطور که توسط پروتکل مونترال دیکته شده است.

به همین ترتیب، در سال 2020، ممنوعیت ساخت تجهیزات جدید با استفاده از HCFC-123 وجود دارددر حالی که HFC-134a دارای پتانسیل تخریب لایه ازن (ODP) صفر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.