فلفل خشک سرشار از ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن

فلفل برای مدت طولانی در اریتره رشد و استفاده شده است فلفل خشک  بخشی از فرهنگ غذایی اریتره است.

مشخص شد که ژرم پلاسم فلفل اریتره بسیار متنوع است که می تواند کاربردها و اهداف متفاوتی داشته باشد فلفل در سطح جهانی به دلیل ارزش غذایی بالا، فواید سلامتی و خواص دارویی شناخته شده است.

غنی از ویتامین ها و مواد معدنی، دارای خواص ضد میکروبی و ضد سرطانی است.

فلفل قرمز برای بسیاری از بیماری ها مانند انواع سرطان، روماتیسم، سفتی مفاصل، برونشیت و سرماخوردگی قفسه سینه همراه با سرفه و سردرد، آرتریت، آریتمی قلبی و بسیاری از ناراحتی های دیگر خواص پیشگیری و درمانی دارد.

با وجود اینکه طب سنتی از جمله گیاهان دارویی به طور گسترده در اریتره انجام می شود، هیچ مدرکی دال بر استفاده از فلفل به عنوان گیاه دارویی وجود ندارد.

بنابراین هدف از این بررسی، توجه به کاربردهای دارویی و فواید سلامتی این گیاه شناخته شده و پرمصرف برای تشویق کارهای تحقیقاتی برای رسیدگی به مسائل مربوط به ایمنی، کارایی، کیفیت و توسعه و اجتناب از خطرات بالقوه، به ویژه موارد مرتبط بود.

فلفل

فلفل چیلی پس از مبادلات کلمبیایی در مکزیک به وجود آمد، ارقام زیادی از فلفل چیلی در سرتاسر جهان پخش شد و هم برای غذا و هم برای طب سنتی استفاده می‌شود. فلفل یکی از قدیمی‌ترین محصولات اهلی و مورد استفاده است.

تاریخ استفاده از آن به بیش از 7000 سال در مکزیک باز می گردد و اعتقاد بر این است که منشاء آن در مناطق گرمسیری آمریکا بوده است.

فلفل برای مدت بسیار طولانی در اریتره رشد و استفاده شده است، اما زمان دقیق معرفی آن ناشناخته است، با این حال، به آن اشاره کرد که احتمالاً در سال 1520 بندر ماساوا را غنی کرده است.

یک مطالعه اخیر تنوع مولکولی نشان داد که فلفل اریتره بسیار زیاد است. متنوع است و می تواند ژنوتیپ هایی را برای مصارف مختلف ارائه دهد.

هیچ داده منتشر شده ای برای سطح زیر کشت فعلی فلفل چیلی و تولید آن در اریتره در دسترس نیست، با این حال،آن را به ترتیب 4132 هکتار و 15118 تن یافت.

فلفل پرمصرف ترین ادویه و چاشنی در جهان است و به دلیل تند بودن و افزودن طعم خاص به بسیاری از غذاها در سراسر جهان قیمت بالایی دارد از لحاظ تاریخی عمدتاً برای چاشنی و به عنوان گیاه دارویی استفاده می شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.